уторак, 4. октобар 2011.

Ko je zaista bogat?

Jedan mnogo bogati otac odveo je svog sina da provede dan kod jedne siromašne porodice kako bi vidio da ne žive svi jednako dobro kao oni.

Drugog dana, na povratku kući, otac priupita sina o tome kako je on doživio taj susret sa siromaštvom i što misli o svemu tome.

Djecak odgovori:Tata, ovo je jedno veliko iskustvo za mene. Vidio sam koliko su oni bogatiji od nas - mi imamo jednog psa, a oni imaju četiri; mi imamo lijep bazen pred našom kućom, a oni imaju rijeku i ravnicu kojom ona teče; mi imamo stakleni krov, a oni imaju nebo i mjesec i zvijezde; mi imamo krasan trijem s velikim vrtom, a oni iza kuće imaju čitavu šumu.

I dok je sve to sin govorio, otac je od zaprepaštenja ostao bez riječi.

Na kraju još sin doda: Hvala ti, tata, što si mi pokazao koliko smo siromašni!

Нема коментара:

Постави коментар